9 de nov. de 2017

OS TITORES DO PROGRAMA TEI VALORAN AS PRIMEIRAS SESIÓNS

A continuación catro alumnas titoras valoran as dúas primeiras sesións do programa TEI: "Acto de presentación titor-titorando" e "Coñéceo":


Lorena Rodríguez 3º ESO A:

Creo que o programa TEI é unha boa idea, xa que uns rapaces novos, que non saben nada sobre o funcionamiento do centro, poden ter a confianza de preguntarlle a uns compañeiros seus que nun pasado atopáronse na mesma situación ca eles. Ademais, penso que sempre é moito máis sinxelo contarlle unha preocupación ou un problema a unha persoa que a puido ter nun pasado antes que a calquera mestre. Por último penso que é unha boa forma de relacionarse e de aprender uns dos outros.
En canto a miña titorazada parece unha rapaza moi boa e agradable, espero que sexamos amigas axiña e que non teña temor algún a hora de contarme algunha das súas inquedanzas.

María Vega Pazos 3º ESO A: 

O día 30 de Octubro  foron a avisarnos  pola mañá , de que pola tarde íamos a coñecer ao nos@ titorand@ .
 Pola tarde , ao tocar o timbre , foi a buscarnos Eduardo  para baixar ao salón de actos . Alí estaban xa , os de primeiro sentados nas butacas e os de 3ºESO B nas escaleiras . Os de 3ºESO A sentámonos  ao lado dos de 3º da ESO e algún que había de 4º da ESO.
 Chegou Cesár e sentouse na mesa xunto con Aníbal e outra profesora . Cesár xunto con Aníbal deron unha charla duns dez minutos aproximadamente.
Minutos antes de saber quen era o meu tuturando ou a miña tutoranda . A miña cabeza estaba pensando : serei unha boa tutora??? , será unha persoas con problemas ??? , dareino levar a cabo???....
Primeiro ,  empezaron cos de 3º ESO B , “que nervios xa se acerca o momento “ pensaba a miña cabeza.
Por fín , chegou o momento , fun a primeira da miña clase en saber quen era . Chámase Alba , ben ,  xa sabía algo dela.Déronme un diploma e o carné de tutora. Ao acabar de decir os de todos , deixáronnos un rato para falar cós nosos tutorandos.
Despois, dun rato falando con Alba , coñecín un pouco máis dela.Paréceme unha boa rapaza estou contenta e quen me tocou e intentareinno facer o mellor posible.

María Pérez Luis 3º ESO A:

O luns día  30 de outubro acudimos ao salón de actos para coñecer ao noso titorando. Estaba moi nerviosa por saber quen me ía tocar; é dicir, a quen ía apoiar nos momentos difíciles para el ou ela. 
 Cando dixeron o meu nome e o da compañeira saudámonos e otorgáronme un diploma e un carné de titora. A continuación sentámonos e charlamos para presentarnos un pouco e coñecernos mellor. Ela sabe que pode confiar en min e contarme se lle ocorre algo malo.
 A experiencia, de momento, parece moi gratificante e fainos madurar e saber enfrentarnos a futuros problemas da vida.

Sheila Alves Nuñez 3º ESO B:

Esta primeira toma de contacto pareceume bastante boa. Axudoume moito a coñecer a miña titorizada. Ela, a pesar de ser tímida, comentoume onde vivía, se tiña irmás...Eu tamén lle contei cousas miñas. Penso que me portei ben con ela.
Tamén falei con outros alumnos titorizados polos meus compañeiros.

Ningún comentario:

Publicar un comentario