10 de nov. de 2014

COS PETOS CHEOS DE CINZA por ELIA DOPESO DE 3º ESO


RESUMO:

Esta historia cóntanola unha rapaza anónima, sen nome. Narra os feitos dunha nena chamada Dorotea, que paseando polo bosque bate con Don Guillerme un trasgo falangueiro que lle conta sete historias para ela. Perico Picapiñeiro, a Serpe Amarela, Pedriño, a Loba Balbina, a Gaivota Azul, Etel e Larpeiriña son os habitantes deste mundo fascinante.

OPINIÓN PERSOAL:

O libro en xeral non me gustou moito, polo surrealismo das historias, ao mellor non lle botei a suficiente imaxinación para que me chegara a fascinar, pero había algúns capítulos que si me chamaron a atención como o da Polba Larpeirña, unha polba cun estómago moi grande capaz de comerse calquera cousa e o de Perico Picapiñeiro un paxaro co peterio moi débil e a mesma vez algo vago, quizás chamáronme máis a atención este capítulos entre os outros porque me vin reflexado con eles, xa que teño un apetito moi grande e son algo vaga.

RECOMENDACIÓNS:

Recomendariao a xente que vivise nun mundo ateigado de humorismo, ironía e maxia, porque neste libro reflíctese exactamente iso.

Ningún comentario:

Publicar un comentario